Wednesday, May 09, 2012

Hadiah 16

Salam 'alaikum. Salam buat semua.

Dan tidakkah mereka memerhatikan bahawa Allah yang melapangkan rezeki bagi siapa yang Dia kehendaki dan Dia yang membatasi. Sungguh, pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda bagi kaum beriman. [ar-Rum 30:37]

Tanah yang sama, nutrisi yang sama, air yang sama, matahari yang sama, yet....
Dan kita hanya ditugaskan untuk berusaha dan terus berusaha.
Dan masanya akan tiba.
Krakow 2012. Inspired by APG post.


ps: Memandangkan saya perasan sibuk sekarang, maka saya akan cuba untuk rajin menambah isi blog ini dengan menganggap bahawa ia berfungsi seperti Encik Tumblr walaupun pada hakikatnya itu hanyalah alasan manusia semata-mata. Oh.
ps2: Saya baru berkesempatan untuk tengok semula gambar-gambar yang saya ambil lebih seminggu lalu, dan agak berkerut dahi melihat terlalu banyak gambar yang overexposed. Sama ada saya yang messed up, atau light meter Encik Ahmad yang messed up. Tetapi memandangkan menyalahkan orang lain itu adalah perkara yang sangat membahagiakan (not necessarily right), I blame you, Encik Ahmad's light meter! Ohho.
ps3: Exam mode on. zzzzzZZZZ

No comments: